
როგორ დავგეგმოთ კომპანიის გაყიდვების პროცესი
როგორ გავზარდოთ კონვერტაცია?
მოცემული უფასო რესურსის მეშვეობით შეძლებთ გზა მარკეტინგიდან გაყიდვებამდე უფრო ეფექტური გახადოთ, გაზარდოთ იმ პოტენციური მომხმარებელების პროცენტული მაჩვენებელი, რომლებიც საბოლოოდ თქვენს მომხმარებლებად კონვერტირდებიან და შედეგად გაიუმჯობესოთ თქვენი კომპანიის გაყიდვების დინამიკა.

როგორ დავგეგმოთ კომპანიის გაყიდვების პროცესი
გაყიდვების შეხვედრების კრებული
მოცემულ უფასო რესურსში აღწერილია ყველაფერი, რაც პოტენციურ კლიენტთან შეხვედრის დაგეგმვისთვის გჭირდებათ. უკეთესი დაგეგმვით, თქვენ შეძლებთ შეხვედრის წარმატებით დასრულების ალბათობა კიდევ უფრო გაზარდოთ, რაც ცხადია თქვენს გაყიდვებზე აისახება.

როგორ დავგეგმოთ კომპანიის გაყიდვების პროცესი
გაყიდვების საკომისიოს კალკულატორი
მოცემულ უფასო რესურსში აღწერილია საკომისიოს ტიპები და ამ ტიპების მიხედვით საკომისიოს კალკულაციის სქემა, რომელსაც გაყიდვების მრჩეველი დაგეგმილი გაყიდვების მიხედვით იღებს. თქვენ შეძლებთ საკომისიოს სხვადასხვა ტიპების სრული ანალიზის გაკეთებას და თქვენი გუნდის მოტივაციის ასამაღლებლად საუკეთესო დათვლის სქემის შერჩევას.

როგორ დავგეგმოთ კომპანიის გაყიდვების პროცესი
როგორ დავგეგმოთ კომპანიის გაყიდვების პროცესი
თქვენ შეძლებთ გაყიდვების დაგეგმარების ძირითად სექციებს გაეცნოთ და მოარგოთ ეს თქვენი კომპანიის ხედვასა და მიზანს. საბოლოოდ კი შექმნათ სამოქმედო გეგმა, რომელიც თვლით, რომ თქვენს კომპანიას ყველაზე დიდ წარმატებას მოუტანს.

როგორ დავგეგმოთ კომპანიის გაყიდვების პროცესი
10 ნაბიჯი თქვენი კონკურენტუნარიანობის ანალიზისთვის
მოცემულ უფასო რესურსში აღწერილია კონკურენტ კომპანიებთან თქვენი პერფორმანსის შედარების 10 საფეხური. ამის მეშვეობით თქვენ შეძლებთ გააკეთოთ თქვენი კომპანიის სრული ანალიზი, გაიგოთ რა არის თქვენი უპირატესობა და სუსტი მხარე; ამ ყველაფრის გათვალისწინებით კი განსაზღვროთ თქვენი ადგილი ბაზარზე. გადმოწერეთ უფასო რესურსი.
